Kawan-Kawan

kejadian tak di ingini...


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum!

jumaat sudah. cepat giler masa! ke aku je yang rasa camtu? yela maunye idak kalo dah semalam baru masuk keje kan? hehe. tu pun semalam masuk opis tapi keje tak banyak sangat. lemau terus aku rasa. arini dah start banyak keje. tempat aku ni memang. menjadi kebiasaan untuk hari jumaat je banyak giler keje! ntah pa pe kan

oh semalam ngat nak update tapi sebab aku lemau yang amat so xdela update hehe. tapi ni nak tunjuk pic yang sempat aku snap mase mak aku masuk hospital aritu.

mase ni baru start cucuk nak masuk ubat segala. 
aku memang selamba je dalam bilik A&E pun belasah je aku tngkap gambo!hahah

malam tadi aku msg bapak aku tanya cane ngan mak aku. die kate dorang paksa doktor kasi kuar. sebabnye doktor tu sesukati die je nak belah perut mak aku! siyes weh. mase memula masuk die kate apendiks. pastukan 2 jam before operate die masuk check skali mende tu da ilang!!

ye memang amat pelik. rupenye bapak aku cite semlm last day sejak 4 ari mak aku masuk spital tu semalam dorang nak operate lagi. tapi ni katenye usus tersumbat pulak! adoiiii. sesedap rasa die jek.

xray adela dalam 6 kali buat. tapi sampai sudah tak tau sakit ape. bole camtu? ade 2 doktor jaga mak aku. doktor yang time die masuk dulu time asma teruk and 2nd doc ni pasal abdomen. yang doc ke 2 ni la sesukati die je. even mase g xray pun doc yg buat xray tu cakap bukan apendiks. die cakap batu karang!

ah sudah! 3 doktor. tiga2 cakap sakit lain2. pelik kan? semalam bapak aku dah tahap kesabaran tak bole dibendung tu yang die paksa gak doktor kasi mak aku balik. yela dengan mak aku mase masuk tu aku tengok ok jugakla lagi. cuma sakit dalam perut. still bole makan sume. ni masuk hari 3 terus xbole nak makan langsung! asyik gi toilet muntah and cirit! sian weiii...

akhirnye maghrib semalam da balik uma. try berubat cara lain pulak. yela kita ikhtiar kan. insyaallah mudah-mudahan baikla.