Kawan-Kawan

Cinta dari sisi seorang wanita biasa...


posted by ceklala

2 comments

assalamualaikum..
tajuk entry kali ni agak bercampur baur dari sisi penulisnye iaitu me, aku, i, sy...

entahla...manusia mmg sentiasa berubah...adakah berubah demi kebaikan atau berubah demi nafsu atau berubah mengikut kehendak hati..xde sape yg tau...hanya allah yang tau ape yg terpendam jauh di lubuk hati manusia, hanya allah yg tau ape yg manusia inginkn..hanya dia yg tau segala2nya...

jodoh datangnya dari allah...allah juga yang memberi kite akal fikiran dan hati untuk memilih, untuk menilai dan untuk menentukan apa yang terbaik untuk kite...

terlalu luas pengertian cinta tu sbnrnye...cinta atau kasih sayang?? cinta tidak semestinya pada kekasih tp juga cinta or syg pd ibu bapa, keluarga, kwn2, bintang tp juga cinta pada nabi dan rasul dan semestinye cinta pd ALLAH yang satu..yg maha esa....

cinta bg aku juga terlalu susah utk diungkapkan...hanya yg merasai dan melaluinye saje yg tau bagaimana rasanya...cinta itu pedih...cinta itu sayang dan cinta itu juga marah...terlalu ssh untuk diungkapkan...

adakah aku sedang bercinta? semestinya x...selepas serik dikecewakan...aku redha...dgn ketentuannya...walaupun pahit..terimalah kenyataan....die bukan jodoh yg terbaik utk aku...

perpisahan itu juga terlalu pedih utk ditanggung seorg diri....

2 comments