Kawan-Kawan

Seminggu lagi...


posted by ceklala

2 comments

salam jumaat!

alahai berhabuk bersawang sangat dah ni lahaiii..bz bebenor akunye pun haaaa..

yela memang sedia maklum aku kalo nak cuti je confirm2 la time tu keje bertimbun masuk..kalo idak tu takde plak kejenye..dok melanguk je hari-hari kat opis makan tido main tenet tiap masa hihi

aku idup lagi. alhamdulillah masih dipanjangkan usia. cuma tu la bz sangat ha. rumah pun tak abis berkemas lagi nih. minggu depan da cuti uwaaaaaaa. ada sape2 nak tolong?

persiapan so far alhamdulillah ok. biasela makin dekat hari makin dasat dugaan yang datang. banyakkan bersabar je. nak kire nangis tu rase aku dah berbaldi-baldi dah! hahahaha

insyaallah lepas kawen nanti aku update la segala persiapan yang aku buat yek..tapi tu pun memang insyaallah la kalo tak bz hihi. takmo aku janji kosong orang kate tak baik. insyaallah yek

semalam setel fitting baju sanding. aku anta tailor jahit baju nikah and sanding tapi kat dua tailor berlainan. so far dedua ok. baju nikah je tak siap lagi nih. insyaallah sume siap :)

ape pun aku mohon doa pada semua agar doakan majlis aku berjalan lancar, dan rumahtangga yang bakal di bina diberkati dan dirahmati serta kekal bahagia ke akhir hayat...doakan aku yek ^_^

seminggu je lagi! hihi

2 comments