Kawan-Kawan

Ehh dah nak raya??


posted by ceklala

1 comment




Dengan rendah hati, aku memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap, tersilap kata tersalah bahasa..aku manusia biasa tak lepas lari dari buat kesilapan...mohon jugak dihalalkan jika ada termakan dan terminum yang aku tak sedari

kejap je rasa puasa tahun ni, pejam celik ehh lusa dah nak rayaaaaaa!

petang ni dah nak balik kampung...balik kuantan dulu then sampai kuantan terus balik jb pulak. tahun ni raya uma atuk aku kt kempas dulu pagi raya. dekat 5 tahun dah lepas sembahyang raya baru balik. tahun ni nak ada sane malam raya, seronok!

paling best balik jb ni sebab jenis bebudak main mercun dok berbalas2. ko bunyik kuat camni sat lagi ko dengar la kampung sebelah atttck balik dengan bunyik lagi kuat! itu memang memori paling best la pada aku. duduk kat tepi tembok depan umah atuk aku sambil dengar orang bertakbir...

allahhuakbar..perasaan yang tak tergambar..

pada yang memandu pandulah dengan berhati-hati. jangan nak laju2 sangat, tak kemana pun kampung tu. ingat jugak orang lain yang sama-sama gunakan jalanraya. ingatan untuk aku jugak ni :)

jumpa lagi. selamat hari raya semuaaaaaa!





1 comment