Kawan-Kawan

Bila bercakap mengenai Bola Sepak


posted by ceklala

No comments

selamat pagiiiiii!

hohh dah agak bersawang sikit ni haaaaaaaa. ampun la yek. kemaen die punye bz ngalahkan bapak nak kawenkan anak! eh? ade kene mengena ke?kikikikikiki tq pada new followers! saya sayang awak2 sume tau hiks.

okeh apa kata kite lari sikit dari kelainan. selalu cite pasal travel la, pasal kecantikan la bagai kan, so kali ni aku nak cite pasal bola! haaaaaaa nampak tak betapa aku kekonon amik tau pasal bola? bola sepak ler sayang. hoiiih keje kat company ni 5 tahun okeh, hari-hari aku dengar dak opis cite pasal bola tau dak. dari zero sampai skang at least tau jugakla sesikit hihi

bak kata orang amik tau hal semasa la kan =)

• Apakah punca utama Nazmi Faiz kembali ke Malaysia? haaa aku bukanla ultras bola sangat, tapi bile baca dalam paper even aku pun terkejut jugak dengan tindakan yang dibuat. sumber yang dipetik dari mulut Nazmi Faiz sendiri adalah masalah kewangan yang dihadapi..adakah ini benar? ataupun beliau menjadi mangsa ejen beliau?hmmm...mungkin ada isu yang kita tak tau di sebalik semua ini..



• Kenapakah pasukan Harimau Muda A hanya diberi lawan bawah 18 Queensland? adakah kerana Brisbane Roar membatalkan game last minit? dengan alasan ramai player mereka cedera, atau adakah mereka sebenarnye takut dengan pasukan kita? anda pikirkan..



• Mengenai prestasi Johor Darul Takzim pula. mengapakah prestasi pasukan semakin merosot dan setaraf dengan pasukan lebih kecil? sedangkan team mereka merupakan antara team 'mahal' dan berbajet besar. boleh dikatakan separuh dari pemain merupakan pemain pasukan kebangsaan malaysia dan mempunyai experience yang cukup baik. semoga team JDT semakin mengaum di arena bola sepak negara!



so amacam? ok dak? kikikikiki. kemaen kan beria cita. cukuplah 3 perkara ni je. aku bukanlah ultras atau juga anti pasukan bola sepak negara. tidak sama sekali. aku jugak antara peyokong kuat dari rumah. rumah jela mampu sebab take orang nak ajak pi tengok kat stadium :(

sebagai penutup...majulah sukan bola sepak untuk negara! semoga negara melahirkan lebih ramai pemain berbakat seperti Nazmi Faiz dan jugak Safee Sali =)