Kawan-Kawan

Dominos Pizza Delivery - Online Order


posted by ceklala

3 comments

korang mesti rajin order delivery kan?

nasib baikla tak banyak sangat fastfood kat malaysia ni yang bole delivery. kalo tidak memang tiap hari la aku order. tapi kan aku jarang makan fast food. tapi at least sebulan sekali la. ehh banyak pulak aku punye tapi kan hihi kalo la sume jenis makanan kat malaysia ni delivery makin jadi pemalas la sume orang nak keluar rumah!

sekarang ni semuanya di hujung jari anda! ececeh ayat. selain dari bole call korang jugak bole jimatkan bill tepon dengan membuat order melalui online! yeayyy my favorite! tadi memasing malas nak kuar sebab banyak keje. so aku mensuggest order pizza je hihi


aku dah memang jadi antara pengorder bulanan tetap dominos. memang suke dominos sebab sedappppp!hahaha every month pun memang akan dapat 2 voucher bulanan untuk online ordering. tak susah pun kalo korang nak ade acc. just click "Order Now" tu then akan kuar box untuk "Log In". untuk yang baru 1st time korang boleh register dulu. dan untuk yang dah sedia ada acc korang bole terus order!

burpppp! alhamdulillah..aku kekenyangan ni. baru lepas makan dominos pizza ni hihi. favorite aku adalah Extravaganza! normally aku jugak akan order sekali dengan Garlic Cheese Onion Rings dan jugak Cinnastix! tak lupa Spaghetti Bolognese dan jugak Chicken Lasagna! sedapnyeeeee! korang bole order dan pilih dari menu yang diberi dan click untuk confirm order. if nak add on pun ade button :)

aku kalo makan pizza regular tu bole habis sorang!hahaha 

yang bagus jugak pasal online ordering ni meh sini nak bagitau....sebabnya korang bole track order yang korang dah place. nak tengok order yang aku dah place tadi? ni haa..


ha nampak? memang bagus la sistem ni. aku rasa sume patut buat camni.

so ape tunggu lagi? selamat mengorder dan menjamu selera! btw dominos pizza jarang anta lewat. sebab tu aku suke! tak lebih dari 30 min. if lambat dorang bagi extra coupon! extra sukeeee!hihih

jangan lupa dapatkan hadiah menarik untuk pengunjung bertuah blog aku yang ke 50000! bole check entry post aku yang sebelum ni k :)




3 comments

  1. Anonymous