Kawan-Kawan

cuti 3 bulan


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum

halluuuuuu..amboiii kemaen punye pemalas naaamati aku nih nak update. maap ler kebizian melanda. hoihhh ini bz yang bukan dibuat2 weh tapi bizi yang betul-betul punyeeee hihi ehh walaupun lepas 3 bulan baru nak update atleast aku update okayyyy kekeke

alhamdulillah..

4 hb 7 jam 8.10 pagi selamat sudah aku melahirkan seorang baby gurl yang comel namatii. ehh sukatila cakap anak sendiri comel kan kann hiks


haaaa nampak! gamba taknak kalah awal dengan scha punye anak tau kekeke yela die tunjuk jari tangan tapi aku up lebih skitla..aku bagi jari kaki terusss apeadehal ye dak hiks

insyaallah kalo aku terlebih rajin nanti aku update la pengalaman aku bersalin yang bole tahan ngeri jugakla yek, tu kalo terlebih rajinla..mau tidak aku skang ni dah macam robot, sume mende nak buat..keje sume dah bertambah bile ade anak ni..kene pandai arrange

aku rasa aku update blog ni dah macam aku cuti pantang plak. tp aku cuti pantang 2 bulan je..tp xupdate 3 bulan ni kire cuti pantang gomen la 3 bulan..aci dak hihi