Kawan-Kawan

musim orang sakit


posted by ceklala

4 comments

assalamualaikum....

bukan orang kawen je ade musim, orang sakit pun bermusim ye jangan tak tau. sama jugakla aku ni ha. minggu lepas sehari je update, lepas tu hilang dalam lautan...sebenarnye tak sihat. keracunan makanan, bersama dengan gastrik. amacam best tak package?

aku memang spesies susah pegi klinik, sebab aku sakit hati bile aku masuk dalam, doc cakap aku ok, stress oiiiii! aku dah macam hape sakit die bole kate ok. nyampah okkkkkk

jumaat lepas anak buah aku si sofia tu masuk spital, jangkitan paru-paru katenye. plus jugak kahak banyak sangat. bebudak skang memang selalu sakit. ni kali kedua si kecik tu masuk spital. sampai ke arini tak kuar lagi. kelmarin abang die pulak masuk, demam panas, dok la katil sebelah2. hihi comel je memasing. abang nyanyi2 dalam bilik adik tukang menari, dah macam taska aku nengoknye hahaha

arini, aku sambung lagi sakitnye. demam pulak. mayb sebab kat hospital tu banyak virus tu yang berjangkit ke aku. ni tengah sakit tekak n perit, badan seram sejuk. pagi tadi bangun2 tido da minum air asam jawa...harapnye cepatla kebah demam ni, jumaat dah nak fly dah. jalan jauh.....

4 comments