Kawan-Kawan

teh O es Lencikang HuRu Hara


posted by ceklala

2 comments

tetibe nak dekat waktu lunch ni teringin lak nk minum teh o es leici!



eh bukan lenchikang tuh yek...hahaha...eh yang betulnye lai chi kang ke len chi kang ke ape ek? yang tau lai chi kang tp ade kedai tulis len chi kang!hahahaha..lawak pun ade gak...tp ade gak yg ckp je lai chi kang tp xde pun laici dlm tu walau secubit! sungguh ni...orang skang ni bile meniaga bukan tau nk ikhlas skit...org meniaga die nk niaga gak pastu niaga memain..haishh xbaek tau cenggitu...

takde keje kt opis ni ha..dok ntah pa pe jek dr pg td..tak tau nak watpe hahah...oh btw kalo korang bosan2 kat opis tu ape kate korang dengarkan radio http://www.capciken.net/ ni ha..siyesly memang terbaek! sesambil tension2 kt opis tu sesambil dgr kawan i merepek best gak hahaha...support kengkawan keh :) or bole jugak click like kat fan page huru hara fm :)

2 comments