Kawan-Kawan

Ada Apa Dengan Umur?Muda Lagila...:)


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum...

ade ape dengan umur? yes sy dah 26 dis year...thn depan dah melangkah ke lagi satu anak tangga iaitu 27..so ade ape dengan umur? ade yang takut bile makin tahun usia meningkat..sy tak penah kisah pun bile no tu berubah tiap tahun..makin lame makin menaik bukan menurun yek...sungguh ni memang tak penah kisah or peduli langsung...for me...hanya sekdar no..so nak takut ape?

ade yang takut bile usia makin meningkat dah makin tak cantik..tu mostly 99% perempuan akan cakap...nape nak takut? sebenarnye makin berusia kite makin cantik dan matang tubuh kite...untuk yang taktau atau tak pernah amik tahu..wanita akan kelihatan lebih cantik dan berseri pada usia awal 30an! ini fakta bukan auta ye...kebenaran..

kedut? alah...ade ape dengan kedut tu sume...kan cantik...tak caya?cube tengok ibu anda...masih cantik kah mereka dengan segala kedutan yang ade? mama saya memang cantik! walaupun die dah separuh abad..tp YES die memang cantik! makin lama saya tengok makin cantik...takde pulak die kisah dengan segala kedutan yg ada :)

feel the beauty and you are beauty :)

selalu rasakan anda cantik..selalu rasakan anda menawan...sy bukan suh anda berangan cantik or perasan diva kt sini ye..tapi hargailah ape yang anda anda...kulit yg cantik dan sihat! ye sy sangat2 hargai dan sangat2 bersyukur allah kurniakan pada saya kulit yang cantik dan sihat! ye sy ade masalah allergic but alhamdulillah dah half recover..later i'll telll da story ya :)

so tak kirela bape pun usia anda..25?27?30? or 35 skalipun...jangan takut...hargailah diri anda! hargai life anda! hargai ape yang anda lalui..itu sume sebagai pendorong anda untuk terus hidup dengan lebih berjaya :)

abaikan cakap-cakap orang tu sume...bukan mereka yang menetukan life kite tapi kite sendiri...

you are beautiful :)
go gurl!!