Kawan-Kawan

Masih BeRAYA ke KOrang?


posted by ceklala

2 comments

assalamualaikum..
ni entri selepas raya...org sume dah update aku xupdate2 hehe
biasela mood raya kan ;)

cane raya korang thn ni? ok ke ko? bnyk ke kuar duit raya? ala...raya setahun sekali je kan..apa salahnye belanja lebih skit..tp skit je tau bkn berlebih2 yek..;)...disebabkan ade penyakit M besar iaitu malas hehe so xterupdate blog ni..dok belek n baca blog org lain jek hehe..yela blog ni pun sendiri yg baca hehe..

bnyk ke ketupat n lemang yg korang dah baham? aku skit je thn ni..xbpe nk mkn sgt..kuih raya pun aku xmkn..tp dok tibai kek je...thn ni kebnykkn uma aku g ade kek..xkirela ape jenis sume aku tibai hehe...cume thn ni raya xjmp lagi sate,ketupat palas ngn lemang! lemang pun xjmp?? tp sungguh..thn ni lum lg dpt mkn lemang..hehe

sape2 nk buat open house tu silela jemput..insyaallah xde aral sy mesti dtg! hehe...

smpi jmp lg...maaf ye utk edisi malas ni hehe..selamat hari raya maaf zahir batin ;)

2 comments