Kawan-Kawan

Food & Instagram..


posted by ceklala

No comments

Hai.

aku rasa nak lempang-lempang je diri sendiri. giler pemalasssssss nak update belog. bukan belog je malas, kat opis ni pun ha sama jek 2 x 5 = 10!hahahaha tolong la korang wehhhh. ade ubat tak nak bagi rajin?hihi

kalo ade yang memfolo aku di instagram dah tentu-tentu korang tau yang 80% gambo dalam tu sumenye pasal makanan. aku bole jadi gilerrrrrrrrr tengok makanan! tapi alhamdulillah badan camtu jugakkkk. 

tolong jangan jeles pelisss hihi. dan aku sangat mohon korang folo aku kat sana kalo korang spesies suke makanan cam aku jugak. sebab aku jamin air liur korang pasti merembes tengok gambo update aku hihi



most pic makanan kat sana banyak yang aku masak sendiri dan jugak yang makan kat kedai la yang pastinya. ntahla aku jadi cam teruja gilaaaa bile tengok food. nak2 kalo yang presentation food tu cantik! rasa sayang sangat nak makan!!hihihi

aku memang suke masak, tengok makanan  dan makan makanan yang sesedappp!

so ape lagi, tak reti-reti nak folo kat instagram? maseh :)