Kawan-Kawan

dugaan datang..


posted by ceklala

No comments

salam jumaat.

harap korang sume sihat hendaknye. 

semalam aku dapat 3 berita sedih serentak. tengah malam housemate aku msg kate adik die makin teruk. kes langgar lari. dah seminggu die cuti balik kg jaga adik die. mak ayah ke mekah tunaikan haji. katenye lemak dari luka kat kaki yang terbelah dah block salur darah and block jugak paru2. ya allah..berat dugaannya.

tengahari semalam pcik aku bgtau yang die kat ampang putri mayb kene warded sebab minggu lepas jatuh and ligamen kat kaki kanan terkoyak. ingatkan makin ok rupenye makin teruk. isnin kene operate.

setengah jam lepas tu mak aku pulak call bgtau atuk aku sekali lagi  dikejarkn ke emergency sebab sesak nafas. sejam lepas tu bgtau dah kene warded.  tak sampai 2 minggu keluar hospital dah masuk balik. sian.

malam tadi ayah aku msg bgtau yg mak aku pun tak bape sihat.

dugaan bertimpa. aku di tengah2 tak tau nak cakap ape. ditambah keje opis yang menimbun.



ya allah..berilah aku kekuatan.

korang2 doakan mereka ni sume cepat sembuh ye. insyaallah.

jaga diri bebaik. kite tak kan tau bila kite akan kehilangan. sentiasalah bersiap sedia dengan sebarang kemungkinan. hari ini nampak baik esok lusa kita tak tau.