Kawan-Kawan

adoii...sakitnye..


posted by ceklala

No comments

makan dah?

aku ngah makan nasik laut spital. asam pedas ikan cencaru.

tak. bukan aku yang sakit. tapi atuk aku. aku sakit jugak. sakit hati! hahahaha. asalnye atuk aku kene kayap. berubat sane sini tak bebaik jugak. 

pagi semalam kene warded sebab die kate makin sakit. selain kayap siap kene infection kat hati and jugak tetibe gastrik! ni baru balik dari spital ler nih. 

dalam masa sejam lunch hour aku gi pandan indah dari cheras amik mak aku kat uma pcik aku then terus anta gi spital jaga atuk aku. then terus rush balik opis balik. 

memang nampak cheras dan pandan indah tu dekat tapi cuba ko kire bile jem! ye..aku dok menyumpah je dalam kete tadi. aku tak suke bile lambat. masuk opis kul 2 so aku tak suke lambat walaupun 5 minit! tak berkat tau duit gaji ko tuh.


ni pic mase kali ke2 kene cucuk. 


yang 1st tu tercabut. yang dak nurse ni buat rupenye tak masuk betul kt salur darah. abis bengkak tangan atuk aku. then kene cucuk kali ke 3 pulak. sakit weiiiiii! yang mase dak nurse ni cucuk menggigil2 atuk aku tahan sakit. sian.

aku hanya mampu tengok je nurse ni cucuk tangan atuk aku pastu tanye macam2. konon2 nanti leh buat sendiri hehehe. orang lain sume pakat lari jauh2 takut tengok darah!

petang ni pas keje ke spital lagi. ni je atuk aku yang tinggal. selagi ade hayat ni jenguk2 la selagi terdaya :)